čtvrtek 19. června 2014

Kapitálova děvka

Jo, jsem boží, chtějte mě! 
Prosím! Musíte! Jsem fakt dobrá! 
Všechny tyto frazoidní položky JASNĚ dokazují, že...bdakjsdkanfdvdafeqwtzjuzts.

Jenže víš co? Málo jsi podlízala. Naserem ti do pusinky. 

Dobrá, vyzvracet a znovu na zámeček. 
Šplhej, pros, zaber, zatlač! 
Potlač a skulina se najde.
Možná...

Pozn.:
Tento text vznikl uprostřed hluboké noci jako reakce na ubohý stav humanitních vzdělanců, ke kterým se systém staví zády (příkladem jsou stovky nezaměstnaných kreativních učitelů či učitelů za pokladnou KFC). Místo dokončení motivačního dopisu jsem ventilovala zlost, hrdost a křivdu ...
Ráno jsem dopis ale sepsala, protože ve výsledku nepropadám skepsi. 
Hvězdy svítí pro každého jinak a nejvíc pro ty houževnaté, trpělivostí vyzbrojené.

Žádné komentáře:

Okomentovat